Välj Städtjänst Vänligen välj städtjänst.

Definition av typ av ärende

Försäljning:

Ny eller befintlig kund som är intresserad av en tjänst. Kunder som vill veta vad som ingår i en tjänst eller undrar vad något kostar etc. Kopplas direkt till NOX för att vi inte ska gå miste om en försäljning.

 

Reklamation eller missnöje:

All typ av missnöje kring ett uppdrag, utöver skadeärenden, så som städmissar, förseningar, miss i kommunikation, dåligt bemötande, problem med fakturering eller dylikt ingår här. Det är viktigt att visa att vi tar deras klagomål på allvar och att vi vill lösa det så snabbt som möjligt. Koppla direkt till NOX.

 

Uppsägning av abonnemang

Alla ärenden där kund vill säga upp sitt avtal. Det gäller hemstädskunder och företag/kontor. Kopplas direkt till NOX eftersom det kan betyda att kunden är missnöjd med något.

 

Skadeärende:

Alla ärenden där det inträffat någon form av skada eller där en nyckel försvunnit är ett skadeärende. Det är viktigt att visa att vi tar deras klagomål på allvar och att vi vill lösa det så snabbt som möjligt. Det är viktigt att visa att vi tar deras ärende på allvar och att vi vill lösa det så snabbt som möjligt. Koppla direkt till NOX.

 

Administration:

Alla övriga typer av ärenden så som fakturafrågor, ombokning och avbokning, frågor om datum för sin städning, kunder som vill berätta att de har känsliga trägolv inför sin städning till exempel. Det är inte inom 3 arbetsdagar och därför räcker det med att skicka formuläret istället för att koppla till NOX.

 

Brådskande administration:

Samma typ av ärenden som administration ovan men som relaterar till ett uppdrag som ska utföras inom en snar framtid (inom 3 arbetsdagar) och där ärendet behöver lösas innan dess. Därför kopplas samtalet till NOX.

Vi använder tredjepartscookies för vår hemsida i syfte att analysera och förbättra upplevelsen på hemsidan och lära oss mer om våra användare. Genom att använda vår webbplats godkänner du användningen av cookies på det sätt som beskrivits.

OK